Ékszerkarbantartás, ékszertárolás

2018. január 18., csütörtök

Újrakezdés - hanyadjára is? :D

Ilyen az Anyák sorsa, akár kézművesek, akár nem.

Vannak évek, bizony, hosszú ÉVEK, amik alárendelődnek valami igazán lényegesnek: Nekik, a Gyermekeknek, Szerelmeimnek, Életeimnek, Büdöskölkeimnek. 

Tudjátok, ők felnőnek, de mi nem öregszünk. De nem ám!

Csak ameddig mi 9nkéntes parkolópályán maradunk a kis utánfutókkal, az autópályán zajlik az élet, elszelelnek mellettünk a könnyűjárművek, sőt, egyre gyorsabbak-szebbek-üzemanyagtakaréskosabbak,  mi meg családi autó méretűre lomhultunk.

Mire önjáróvá cseperedik a legkisebb is, sokan tele leszünk tervekkel és leltározunk, hogy mink is van?

Leltáras időszakban vagyok, újrakezdési tervekkel, ötletekkel. Előveszem mindenemet, amit eddig elkövettem ékszerkészítőként és rádöbbentem: milyen gazdag is vagyok! :O

Rábukkantan erre a kis blogomra is. Itt várt rám, türelmesen és hűségesen. Csak kicsit poros lett közben: vagy én tapasztaltam többet és vannak komolyabb elvárásaim magammal szemben.

Most leporoltam, megsimogattam és megszeretgettem. Közös terveket szövögetünk mi ketten...

Kíváncsi vagy ránk? Örömmel látunk, hogy velünk derülj a nemistudomhanyadik újrakezdésen, esetleg drukkolj nekünk, hogy végre bejöjjön az Élet!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése