Ékszerkarbantartás, ékszertárolás

2013. október 19., szombat

Kirándulás a fejékek világába

Egy menyasszony kérésére készítettem el ezt a két exkluzív fejdíszt ezüstözött huzalból.

Ha valakinek ismerős, az mondja ki nyugodtan, hogy látott már valahol ilyet... az ihletőik egy kedvelt filmsorozat főszereplő hölgyét ékítik napról napra.

Remélem, a megrendelő is annyira örömét fogja lelni benne, mint amennyire én élveztem a kihívást.

A fotókat én készítettem és bizony nem olyan egyszerű személyt fotózni, mint ékszert. Köszönöm Dobos Judit barátnőmnek, hogy vállalta a modell szerepét és remélem, hogy Adrienn küld majd profi képeket a Nagy Napjuk után! Sok boldogságot kívánok itt is Nekik!

Menyasszonyi fejdísz:




Menyecske fejdísz (ez a kedvesebb az én szívemnek):






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése