Ékszerkarbantartás, ékszertárolás

2012. július 8., vasárnap

Újra munkában!


Kedves Barátaim!

Blogos „szabadságom” igen hosszúra sikerült, de ismét aktív vagyok és köszönöm türelmeteket!

Kicsi pocaklakóm már nem is olyan kicsi, immár 30 hetes és ritka mozgékony baba! Sajnos, táppénzre kellett jöjjek, de mindketten jól vagyunk, ne aggódjon senki!
A lakás  átalakításon esett át, főleg a gyerekszoba. Apa keze munkáját egy extra erős emeletes fenyőágy dicséri (no meg egy vadonatúj kerítés, mosogató, polcok, komódátalakítás… nem unatkozott a Drágám, de nem is igen akar hallani további fészekrakó terveimről egy darabig)

Nekem eljött a lenyugvás ideje, így lett ismét lehetőségem Veletek lenni!

Régi terveimet elővettem, leporoltam, kiegészítettem, sajnos még csak fejben, de nagyon szeretnék az emlegetett meglepetéseimmel elétek állni.

Kezdésnek egy szett,  ami nem teljesen saját ötlet. Nagyon egyszerű az alapja, ez tetszett meg. 
Nyomozgattam a neten, de nem találtam meg az eredeti alkotót.
Olyan lehet ez, mint egy kelta torqes...elveszett az idők homályában az alkotója, de mindenki szívesen alkalmazza a technikát.

Önvallomás következik: sokáig gondot okozott más tervei alapján elkészíteni egy ékszert. Amolyan hiúsági kérdést csináltam a dologból, de aztán jobban belegondoltam és csak meg-meg csinálok néhány tutorialt.
Szerintem nem szabad kihagyni a "másolást", főleg, ha a tervező időt és energiát fektet a lecke megírásába, közzétételébe.
Sokat vesztettem a kihagyott idővel, méghozzá technikailag. Szóval, ha nem megy tömegtermelésre, eladásra és megjelölöd a forrást (ahol Te találtad), ki ne hagyd!
Mindegyikkel újat tanulsz! ...Arról nem is beszélve, hogy alkotói válságomat is aktív tanulással töltheted ki...;-)

Íme a szettecske:

 
A füli...

...a medál...


...és együtt!

Anyaga 0.8-as, 0.4-es ezüstözött rézhuzal, türkiz színű üvegyöngyök és cseppek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése