Ékszerkarbantartás, ékszertárolás

2012. március 7., szerda

Kedvenc Alkotóim - Perényiné Anna

Alkalmanként ajánlok Nektek egy-egy alkotót, akik valamilyen oknál fogva sokat jelentenek nekem: megihletnek, támogatjuk egymást, netán még jó barátok is vagyunk.

Első a sorban Perényiné Anna, aki kedves a szívemnek, mert kitartó és igazi Művészlélek, gyönyörű és fáradtságos munkái mellett a családja a legfontosabb a számára. (Igazi CsodaAnyu, bár nem hiszi el magáról, de Ti higgyetek nekem :-D)

Magáról így ír:

"Perényiné Anna vagyok, Budapesten lakom. 5 éve foglalkozom gyöngyékszerek készítésével. Pár éve ismerkedtem meg a drótékszerekkel Laták Zsusza könyvéből. Majd személyesen Fülöpné Fülöp Katalin ötvös segített elsajátítani néhány mesterfogást. Amennyiben tetszenek az ékszereim, ne habozz véleményt írni nekem róla! Igyekezni fogok, hogy a blogomban sok-sok érdekességet találj, látogass vissza gyakran. Ha pedig megtetszett valami, írj nekem mailt, személyre szabottan elkészítem 


Ékszereim egy része a Képző- és Iparművészeti Lektorátus által zsűrizett és remélem, hogy a jövőben növelni tudom ezek számát!



Minden ékszer kiváló minőségű anyagból készül: japán, cseh gyöngyökből, swarovski kristályokból....stb.

Az ezüstözött ékszerek mindegyike nikkelmentes." 

Blogja:

http://annaekszer.blogspot.com/ 

 Érdemes idelátogatni!

Ízelítőnek pár gyönyörű ékszer:







1 megjegyzés:

  1. Anna gyönyörű dolgokat készít tényleg a két fekete már az én tulajdonom és életben még csodásabbak :) Ja és emellett Anna nagyon szerény és ha vesztek tőle valamit igazán örül ha visszajeleztek neki, mennyire tetszik!

    VálaszTörlés