Ékszerkarbantartás, ékszertárolás

2011. december 19., hétfő

Lila Teklák Bűvöletében

Imádom a kihívásokat! És vallom, érdemes megtervezni előre az ékszereket.

Igazán személyre szólót nem lehet csak úgy a levegőből alkotni, nem lehet raktáron tárolni, mindig gyorsan, jó minőségben kell elkészíteni, mindenki örömére. Rákaptam, hogy előre lerajzolom a szetteket, nagyobb ékszereket és a terveket teszem az érdeklődő barátom elé. Átlag 4 tervet mutatok és a választott ékszert készítem el, a nem kiválasztottak mennek a fiókba és legközelebb már mutathatok akár 10 rajzot is :-)

Gyakorlásnak sem utolsó, mert ha legmerészebb álmom valóra válik és másodállású vállalkozóvá lehetek, végre nem csak ajándékba készítgethetem ékszereimet, hanem kipróbálhatom magam a piacon is.
Ráadásul nem kevés referenciát mutathatok majd fel.

No, de térjünk a lényegre: íme a terv...


Kedves barátom szánja ajándékba Karácsonyra, így titok, hogy kié lesz. A tervek közül ez volt az utolsó, és már a megmutatásakor tudtam, nem lehet éppen így megvalósítani. Muszáj kicsit "V"-sebbre venni az alapot. No de sebaj, ha kihívás, legyen nagyobb.

A Tervből íme, ez lett:

Anyaga ezüstözött réz huzal és lila tekla, két árnyalatban.  A szett nyakékből, alkalmi bedugós fülbevalóból, egyszerűbb pontfüliből és egy extravagáns "fülrefutóból" áll.

Büszkén vállalom, mert bizony elégedett vagyok vele. És még hasonlít is a rajzra...;-)

Sok hasonlót szeretnék még tekergetni...

3 megjegyzés:

  1. Gyönyörű lett! Nagyon tetszik!
    Gratula hozzá!

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    És én lennék a boldog tulajdonos :))))
    Nagyon-nagyon tetszik, iszonyat ügyes vagy csodaszép egytől egyig!!! Köszönöm szépen!!!
    Boldog Karácsonyt! :)

    VálaszTörlés
  3. Kedves Csilla!

    Teljen sok örömöd az ékszerben és sok elismerő pillantást! ;-)

    VálaszTörlés